මගෙ හොඳම යාලුවගෙ wife එක්ක Bathroom එකේ දාපු සෙල්ලම. Walkatha

 

යාලුවගේ wife වල් කතා

මමයි මගේ යාලුවා චානකයි පුංචි කාලේ ඉඳන්ම එකට හිටපු හොඳම යාළුවෝ. ඉතින් චානක බැන්දට පස්සෙත් අපි ඉඳලා හිටලා සෙට් වෙනවා, බියර් එකක් බොන්න, එහෙමත් නැත්නම් ගමනක් යන්න. ඔන්න ඔය අතරතුර තමයි චානකගේ වයිෆ්, රුවිනිව මට මුලින්ම හම්බුනේ.

රුවිනි අදින පළඳින අලුත් ෆැෂන් අපෙ ජෙන් එකට සෙට් උනත් චානකලා අම්මලට සෙට් නෑලු. ප්‍රශ්නත් ආවා කීවා චානක. රුවිනිට ලස්සන ඇගක් තිබුනා. ඒ ලස්සන තවත් වැඩි වෙන්න තමා එයා අඳින්නෙ පලදින්නේ. කොටින්ම කීවොත් සෙක්සිම කෑල්ලක්. ඇඟ ගාණට තිබුනා.හරිම හැඩයි.

මුල් දවස්වල නම් රුවිනි කියන්නේ මට මගේ යාළුවාගේ බිරිඳ විතරයි. අපි සාමාන්‍ය විදිහට කතා කළා, හිනා වුණා. හැබැයි මම නොහිතපු විදිහට ඒක වෙනස් වෙන්න පටන් ගත්තේ දවසක් චානකලගෙ ගෙදර ගියා මම උදේ වරුවේ චානකව හම්බෙන්න. මම දොරට තට්ටු කරද්දී දොර ඇරියේ රුවිනි. රුවිනි හිටියේ තාමත් නයිටිය පිටින්. මම දැකලා නයිටියෙන් දෙතන කවර් කරගත්තා. එයා ටිකක් කලබල උනා. "අනෙ අයියේ එන්න ඇතුලට, චානකනම් මේ වෙලාවේ නෑ. උදේම ඔෆිස් එකට ගියා නිවාඩු දවසෙත් පොඩි වැඩක් තියෙනවා කියලා". එයාගේ ඇස්වල තිබුණ පුදුම හැඟීමක් එක්ක මාව දැක්කම මාරම ලස්සන හිනාවක් මුවට නගා ගත්තා.

"අයියෝ චානකට මට කෝල් එකක් දාලා එන්න බැරි උනානේ. මම හිතුවෙ අද සෙනසුරාදා නිසා ගෙදර ඇති කියලා" මම රුවිනිට කියන ගමන් ඇතුලට ගිහින් සෝෆා එකෙන් ඉඳගත්තා. චානක නැතත් මට ආපහු යන්න හිත දුන් නෑ මොකද රුවිනි තනියෙන් නයිටිය පිටින් ඉන්නකොට ලස්සන නිසා.

"අයියෙ මම කෝපි එකක් හදන්නම්. චුට්ටක් ඔහොම ඉන්න හොදද" මම රුවිනි කෝපි එකක් හදන් එනකන් ෆෝන් එක ඔබ ඔබා හිටියා. රුවිනි උණු උණු කෝපි එකක් හදන් ඇවිත් මගේ ඉස්සරහින් මේස උඩින් තිබ්බා. කෝපි එක දෙද්දී එයාගේ ඇඟිලි තුඩු මගේ අතේ වැදුනා. අන්න එතනදි මට පුංචි විදුලි රැල්ලක් වගේ දෙයක් දැනුනා. ඒක හරිම අමුතු, ඒ වගේම කුතුහලය දනවන හැඟීමක්. 

Yaluwage wife ekka
අපි දෙන්නා පුටු දෙකක ඉඳගෙන විවිධ දේවල් කතා කර කර ඉද්දී, මම දැක්කා රුවිනි මාව දිහා පුදුම විදිහට ළඟින් ඇස් තියාගෙන බලන් ඉන්නවා. මගේ හදවතත් ටිකක් වේගයෙන් වදින්න පටන් ගත්තා. ආ ගිය තොරතුරු කතා කර කර ඉන්න ගමන් රුවිනි "අයියේ මට ඔයාගෙ නම්බර් එක දෙනවද. මට පොඩි වැඩක් තියෙනවා චානකගෙ birthday එකට කරන්න. මම කියන්නම්කෝ"

කෝපි කෝප්පය බොන ගමන් මගෙ නම්බර් එකත් රුවිනිට දීලා මම ආපහු යන්න ගියා. 


රුවිනි එදා හවසම මට whatsapp msg එකක් එවලා තිබුණා චානක ආස දේවල් අහ අහ. මට පුදුමයි මගෙන් ඒවා අහපු එක. ඒක එතනින් නතර වුණේ නෑ. ටික දවසක් යද්දී අපි දෙන්නා ෆෝන් එකෙන් කතා කරන එක, චැට් කරන එක වැඩි වුණා. මුලදී චානක ගැන, සාමාන්‍ය දේවල් ගැන කතා කළත්, ටික ටික අපේ කතාබහ වෙනස් මාවතකට හැරුනා. රුවිනි මට අමුතු ලයින් දැම්මා. ඒවගෙන් බේරෙන්න මටත් බැරිව මායි රුවිනියි අතරේ පොඩි හාදකමක් ගොඩ නැගුනා. ඒ හාදකම ලිංගික කතාබහක් ඇති වෙන තරමට ලං වෙන්න අපිට වැඩි කල් ගියේ නෑ. කොටින්ම චානක රුවින්ට හුකන විදිහ පවා මම එක්ක කතා කලා. මට හිතාගන්න බැරි උනා රුවිනි අහිංසකයි වගේ හිටියට එයාගෙ චරිතේ කොහොම එකක්ද කියලා.


රුවිනි ගොඩක් වෙලාවට bathroom එකේදි මට video call ගන්නවා. ඒ ඇරන් මට කතා කරන්න එපා කියලා ඇය නානවා. ඇය කොන්ඩෙ බදින විදිහ, ඇදුම් ගලවන හැටි,යට ඇදුම් ගලවන හැටි, සබන් ගාන හැටි මේ හැම දෙයක්ම හරි අපූරුවට මම බලන් ඉන්න එක පුරුද්දක් උනා. ඇය මාත් එක්ක නිදාගන්න ආස කලා. මමත් එහෙමයි. ඒත් අපිට ඒ වැඩේ කරන්න බයයි චානක නිසා. ඒ නිසා අපි ෆෝන් එකෙන් විතරක් ආතල් ගත්තා.


දවසක් රුවිනි මට මැසේජ් එකක් දාලා තිබුණා: "අද චානක ගෙදර එන්නෙ නෑ ඔෆිස් එකේ පාටි එකක්.මට කීවා අම්මලා ගෙදර යන්න කියලා. ඒත් මට යන්න බෑමට බයයි ගෙදර තනියම ඉන්නපුළුවන් නම් චුට්ටක් මෙහෙට ඇවිත් යන්න එන්නකෝ..." කියලා.


මගේ මනසට එකපාරටම එකසිය ගානට අදහස් ආවා. පෙරුම් පුරාගෙන හිටපු චාන්ස් එක ආවා. ඒත් යාලුකම? මේ සේරම දේවල් ඔළුවෙ තියෙද්දිත් මම දඬි බිඩි ගාලා වොශ් එකක් දාන්න ගියා. නාන ගමන් රෝම ටිකත් කැපුවා. මම මනෝපාරවල් ගහන්න ගත්තේ රුවිනිගෙ සැප කද රසවිදින හැටි මතක් කර කර. හවස 6,7 වෙද්දිම මම ගෙදරින් පැනගත්තා. හෙමින් හෙමින් මාරවිල ටවුන් එකට කිට්ටුව අතුරු පාරෙන් දාලා එයාගේ ගෙදර ගියා. මම යද්දී ගෙදර ලයිට්ස් ටිකක් අඩුවෙන් දාලා තිබුණේ. මම රුවිනිට කෝල් එකක් ගත්තා. "අයියේ පිටිපස්ස දොර ඇරලා තියෙන්නේ. ටයිට් ඕෆ් කරලා තියෙන්නෙ බලාගෙන එන්න".මම හෙමින් හෙමින් කුස්සියෙ දොර පැත්තට ගියා. දොර අඩවන් කරලා තිබුණේ. මම හෙමීට ඇතුළට රිංගගත්තා. රුවිනි මාව පිළිගත්තේ හරිම ආදරණීය, ඒ වගේම වෙනස්ම බැල්මකින්. ඇය ඇදලා හිටපු ඇදුමෙන් මම තව ටිකක් මෝල් උනා. හීනි පටි තියෙන සිල්ක් රතු කොටම කොට රාත්‍රී ඇදුමක්.ඇය බ්‍රා එකක්වත් නැතිව හිටිය නිසා ඇදුම අස්සෙන් රුවිනිගේ නිපල් පවා ඉස්සිලා පෙනුනා. 


ඒ ඇදුමට එයාගෙ සරාගී කද තවත් මෝල් වෙලා පෙනුනා. රුවිනි මාව සොෆා එක අගට එක්ක ගියා. අපි දෙන්නා හරියට කපල් එකක් වගේ එකම තැන වාඩි උනා. කොච්චර කෝල්, මැසේජ් වලින් රොමෑන්ටික් උනාට, රුවිනි එක්ක මේ ඇත්තටම ළඟින් ඉන්න පළවෙනි වතාව. අපි දෙන්නා ටීවී එක ළඟ වාඩි වෙලා news බලන්න පටන් ගත්තා. ඇය හුරතල් හිනාවෙන් දිගින් දිගටම මාත් එක්ක කතා කලා. ඇය එක පාරම මගෙ උරහිසට හේත්තු උනා.  මගෙ අතත් අල්ලගෙන අත පිරිමදින්න ගත්තා. මට හුස්ම ගන්නත් අමාරු වුණා. "අයියේ... මම ඔයාට ගොඩක් කැමතියි. මම නොදැනුවත්වම මගේ හිත ඔයා ළඟ නවතින්න පටන් අරන්..." රුවිනි හරිම ලයාන්විතව, ඇස් වලින් සරාගී හිනාවක්  පාමින් කිව්වා.

Ruvini ekka tv balanawa

මගේ ඇඟම කිළිපොලා ගියා. මගේ හොඳම යාළුවාගේ වයිෆ්... ඒත් මටත් රුවිනිව දකින්න නැතුව ඉන්න බැරි තැනකට මාව පත්වෙලා තිබුණේ. මම වැඩිපුර කල්පනා කළේ නැහැ. මම රුවිනිව තුරුල් කරන් නලලට දුන්න හාදුවත් එක්ක ඇයගේ මුහුණට සිනාවක් ආවා. මගෙ ඇස් නිතරම ගියේ ඇයගේ ඇදුම අස්සෙන් පේන තන් දෙක දිහාටයි. නිපල් ඇදුම අස්සෙන් පේන විදිහත්, කොට ඇදුමෙන් නිරාවාණය උණ කකුල් මගෙ හැඟීම් එන්න එන්න අවුස්සන්න ගත්තා. මම ඇයගේ අත් පිරිමදිමින් ඉන්නකොට රුවිනි තව තවත් මට ලං උනා. 


"අයියේ මට නාන්න බැරි උනානේ... මම නාගෙන එන්නම්. නැත්නම් ඔයා යයි යන්න" කියමින් නැගිටලා ගියේ නිදන කාමරය පැත්තට. ටික වෙලාවකින් රුවිනි සුදු පාට ටවල් එකත් ඇඳන් එළියට ආවා. "අයියේ ඔයා ටිකක් ඔහොම නිව්ස් බල බල ඉන්න එහෙනම්. මම ටග් ගාලා නාගෙන එන්නම්" කියමින් මාවත් පසුකරන් නාන කාමරය පැත්තට ගියේ ඇයගේ පිරිපුන් තට්ටම් සොලවමින්. මම සෙලවෙන තට්ටම් දිහා බලාගෙන හිටියේ කන්න වගේ. එක පාරටම රුවිනි පිටුපස හැරිලා "කැමතිනම් ඔයත් එන්න..!" කියමින් සරාගී සිනාවකින් රුවිනිගේ දෑස් ඉඟි කලා" මම ඉක්මනින්ම ඇයගේ පසුපසින් ගියේ රුවිනිගේ පැද්දෙන ශරිරය දිහා බලාගෙන. 


ඇය bathroom එකට ගිය ගමන් මාව බිත්තියේ තියලා තද කරන් මගෙ තොල් උරන්න ගත්තා. මමත් ඇයගේ ඉණ වටෙන් අත දාලා ඇයව ලං කරගත්තේ කාමුකත්වය උපරිම මට්ටමට ඇවිත් තිබුණ නිසා. අපි එකිනෙකා බදාගනිමින් තොල් උරන්න ගත්තා. මම දෙවරක් නොහිතා ඇයගේ තුවායේ ගැටය බුරුල් කලා. ඇයගේ පිරිපුන් නිරුවත් ශරීරය මතු කරමින් තුවාය බිමට වැටුනා.රුවිනි මගෙ ඇගේ දැවටෙමින් මගෙ තොල් පිස්සුවෙන් වගේ උරන්න ගත්තේ මගෙ ෂර්ට් එකේ බොත්තම් එකින් එක ගලවන ගමන්. මම ඇයට උදව් කරමින් මගෙ ඇදුම් ගලවා රැක් එකේ එල්ලුවා. මගෙ නිරුවත වසා සිටියේ ජොකා පමණි.  රුවිනි ඇඳන් හිටියෙ රතු පාට සෙක්සි වර්ගයේ පෑන්‍ටියක් හා බ්‍රා එකක්. ලේස් රෙද්දට ඇයගෙ දෙතන හා තට්ටම් ඉතාමත් කාමුකව පෙනුනා. ඇය මගෙ ජොකාට හිර වෙලා තිබුණ පයිය අල්ල ගත්තා. මගෙ තොල් උරමින් ඈ පයිය ඒ මේ අත අබරවමින් තදින් මිරිකන්න ගත්තා. මට හොඳටම දැනුණා රුවිනිගෙ හැසිරීම අසහනකාරී ලෙස වැඩිවෙනවා කියලා. මම ඇයව බදාගනිමින් ඇයගේ තට්ටම් මිරිකන්න ගත්තා. ඒවා හරිම සොෆ්ට්. රුවිනිගෙ තට්ටම් හරි අපූරුවට තිබුණේ ශරීරයට සරාගී පෙනුමක් එක් කරමින්. ඒ වගේම බ්‍රා එකට හිර උණ තන් දෙක උඩින් මතු වී තිබුනා.මම ශවර් එක ඇරියා.

Naana kaamare wal katha
අපි දෙන්නම සීතල වතුරින් තෙත් වෙලා ගියේ අපෙ යට ඇදුම් එක්කමයි. වතුර බිංදු ඇගේ දෙතන දිගේ ගලායනකොට රුවිනිගේ ලේස් බ්‍රා එක තව තවත් ඇඟට ඇලී නිපල් මතුවෙන්න ගත්තා. මම ඇයගේ තන් දෙක මිරිකමින් ඇයගේ දිව උරන්න ගත්තා. රුවිනි ඇස් වහගෙන හීන් කෙඳිරියක් පෑවා. වැඩි වෙලාවක් නොයා මම ඇගෙ තන් දෙක බ්‍රා එක උඩින්ම එළියට පන්න ගත්තා. බෝල තන් දෙක එළියට පැනලා තියෙද්දි මට ඒවා කටේ දාගන්නෙ නැතිව ඉන්න බැරි උනා. මම ඒවා උරන්න ගත්තේ නිපල් පවා දිවෙන් කලතමින්. මුලු තන් දෙකම මගෙ කෙළ වලින් නෑවුනා. ඒවා උරා බිව්වේ මම පිස්සුවෙන්. "අයියේ පාරවල් හිටියි බලාගෙන..චානක දැක්කොත් ඉවරයි" ලැජ්ජාවෙන් රුවිනි කිව්වා. මම ඇගේ නිපල් දෙක පමණක් සම්පූර්ණ කටේ දමා උරන්න ගත්තා. ඇය මගෙ පයිය මිරිකමින් හෙමින් සැරේ ජොකා ඇතුළට අත දා ගත්තා. සෙමෙන් සෙමෙන් පයිය අල්ලමින් පහළට ඇවිත් ටොපා අතගාමින් පෙරසම ඈත් කරන්න ගත්තා.මගෙ ඇඟට විදුලි සැරයක් වදින්න ගත්තා. ඇය එක පාරම මගෙ පාමුල දන ගහගත්තේ මගෙ පයිය කටට ලං කරන ගමන්. ඇය මගෙ පයිය වටේට ලෙවකමින් රස බැලුවා. ටොපා දිවෙන් ලෙවකන්න ගත්තා. සෙමිම් සෙමින් ටොපාගේ ඉහළ කොටස කටේ දාගෙන දිවෙන් කලතන්න ගත්තා. මගෙ ඇඟම හිරි වැටිලා ගියා එතකොට. 

මම ඇයගේ ඔළුව පිරිමදිමින් හෙමින් සැරේ බ්‍රා හක් ගලවා දමා ඇයව බ්‍රා එකෙන් නිදහස් කලා. රුවිනි ටිකෙන් ටික පයිය කට ඇතුළට දාමින් දිවෙන් කලතන්න ගත්තා. ටිකෙන් ටික උරන්න ගත්තේ ඇය හොඳ ආරම්භයක් ලබා දෙමින්. රුවිනිගේ එක් අතකින් මගෙ පයියේ පෙර සම ඈත් කර අල්ලා.කටින් පයිය සූප්පු කරන්න ගත්තා. මගෙ ඇස් හීන් වෙලා ගියේ ෆීලින් එකටමයි. ඇය කෙළ බේරමින් උරන්න ගත්තේ මගෙ කකුල් දෙකෙන් තදින් අල්ලන්.  ඇයගේ කටට ගැනිමේ වේගය එන්න එන්න වැඩි උනා. කෙළ වැක්කෙරෙමින් චක චක ශබ්ද නගන්න උනා. Bathroom එක පුරා තිබූ නිහැඬියාව බින්දේ ඇගේ කෙඳිරිල්ල සමග නැගුන උරන ශබ්දයයි. 


ඇයගේ අසහනකාරී ඉරිල්ලෙන් මට මාව පාලනේ කරගෙන ඉන්න බැරි උනා. 

Niruwath api denna


මම ඇයව බිත්තියේ තියලා තද කරන් ඉහළ සිට පහළට ලෙවකමින් ඇයගේ තන් දෙකත්, බුරියත් ලෙවකන්නට ගත්තා. ඇයගේ අත් දෙක බිත්තියට තියලා දත කරන් ඇයගේ යෝනි තොල් මත ගමන් කලා. ඇයගේ යෝනි තොල් පිරිසිදුයි, මට ඒවා කටට නොගෙන ඉන්නම බැරි උනා. ඒවා ලෙවකමින් ඇයගේ මෑ ඇටය දිවෙන් කලතන්නට ගත්තා. ඇය තන් දෙක මිරිකමින් කෙඳිරි ගාන්න ගත්තේ ඒ මේ අත ඇබරෙමින්. මම මෑ ඇටය උරමින් කිම්බ ඇතුලටම දිව දාලා කලතන්න ගත්තා. ජූස් වතුරත් එක්ක පහළට වැටුනා. ඇයගේ කිම්බ සරාගී රසක් ගෙන දුන්නා. "අනේහ් අයියේහ් මට ඉන්න බෑ..." කියමින් මාව නැගිට්ටුවා. ඇය බිත්තියට අත් දෙක තියෙලා නැමුනේ ඩොගී ඉරියව්වට. ඇයගේ තට්ටම් වෙන් වෙන් වශයෙන් බෝල ගෙඩි දෙකක් වගේ තිබුණේ සිහින් ඉනෙ තියෙන සුන්දරත්වයත් එක්ක. 


මම මගෙ පයිය ඇයගේ යෝනි තොල් වලට ලං කරමින් ඒවා පයියෙන් ඇතිල්ලුවා. සෙමෙන් සෙමෙන් ඇයගේ යෝනිය හරහා මගෙ පයිය ඇතුළට යන හැටි මට හොඳට දැනුණා. මම සෙමෙන් සෙමෙන් හුකන්න පටන් ගත්තා. "තව හයියෙන් කරන්න අයියේ..මට ඕනි ගොඩක්ක්..." කියමින් කෙඳිරි ගෑවා. මම ඒ ගත්තේ මගෙ ආරම්භය පමණි. මම එන්න එන්න වේගය වැඩි කරමින් ඇයගෙ ඉණ අල්ලන් ඇයව රදවාගත්තා. ඇයගේ හුත්ත ඇතුළෙ රස්නය මට දැනෙන්න ගත්තේ ගලාගෙන එන ජූස් අස්සෙනුයි. මගෙ හිතේ තිබුණේ අධික කාමුකත්වයක්. මේකිගෙ කිම්බ පලන්න තරම් මට මෝලක් තිබුනා. මම රුවින්ව තදින් අල්ලන් වේගෙන් වේගෙන් හුකන්න ගත්තා. ඇයගේ කෙදිරිය කෑගැසීමක් බවට හැරෙන්න වැඩි වෙලාවක් ගියේ නෑ. මම දිගින් දිගටම වේගයෙන් හුකමින් මගෙ අසහනය උපරිමය මම විදින්න ගත්තා. හුකන පහරත් සමග ඇය වේගයෙන් ඉදිරියට හා පසුපසට සෙලවෙන්න ගත්තේ හුකන සද්දෙත් එක්කමයි. මුලු bathroom එකම සරාගී උනේ රුවිනිගේ කෑගැසිල්ලත් එක්කයි. "අනේ දෙයියෝ මට ඔයාව ඕනි අයියේ.. මට ඉන්න බෑ.." කියමින් රුවිනිගේ ඇඟ ගැහෙන්න ගත්තා. එක පාරම ජූස් පාරක් එළියට විද්දේ මම පයිය පසුපසට ගන්නවාත් එක්කමයි. ඒ දැකපු දෙයින් මම පුදුම උනේ ලංකාවේ ගෑනුන්ට සුරාන්තයට පත් වෙන්නේ බොහොම අඩුවෙන් නිසා. ඇය නැගිට මාව බදාගනිමින් මාව bathroom එකේ බිම හාන්සි කලා. ඇය කෙළින්ම මගෙ පයිය උඩ ඇයගේ යෝනි තොල් තබා ඉදගත්තා. උණුසුම් ජූස් ගලායමින් මගෙ පයිය රුවිනිගේ කිම්බ ඇතුලටම ගියා. ඇය කිම්බ තද කරමින් ඒ මෙ අත ඇබරෙන්න ගත්තා. කාම දෙනුවක් වගේ සෙමින් සෙමින් හුකාගන්න පටන් ගත්තේ එන්න එන්න වේගයද වැඩි කරමින්. මම ඇයගේ ඉහළ පහළ යන තන් දෙක දිහා බලාගෙන රුවිනිගේ සැප විදින්න ගත්තේ මත් උණ සිතුවිලි වලින්. රුවිනි මගෙ ඇඟ උඩ දිගා වෙමින් පයිය කිම්බ ඇතුළේ ඒ මේ අත කරකවමින් කරන්න ගත්තා. හිරට පයිය ලෙස්ස ලෙස්ස ඇතුළට බැස්සේ මට අමුතුම ආතල් එකක් එක් කරමින්. ඇයගේ මේ ඇබරිල්ලට මට බඩු යන්න ආවත් මම ඇට දෙක මිරික මිරික ඒක පාලනේ කරගත්තා. රුවිනි ආයෙත් වේගයෙන් පයිය බස්සගන්නට ගත්තා. ඇය ඉතාමත් ක්‍රියාශීලීයි. ඇය නොනවත්වා හොඳට හුකාගන්න විදිහ මාව හැම තත්පරේකම ආස්වාදයට පත් කලා. රුවිනිගෙ රස බර කාමුක වින්දනයෙන් මත් වෙලා හිටපු මම "නංගි බඩු යන්න එනවා.. ඕක ගන්න ඉක්මනට" කලබලයෙන් කෙදිරියෙන් මම කිව්වා. ඇය ආයෙමත් මගෙ ඇඟ මත දිගා වී මගෙ තොල් උරන ගමන් "බෑ මම ගන්නේ නෑ. ඇතුලෙම යවන්න අයියේ.." කියමින් කෙඳිරිලි හඬින් මිමිණුවා. මට තවත් හිත හිතා ඉන්න බැරි උනා. ඇය දිගින් දිගටම පයිය කිම්බ ඇතුළෙ දාගෙන ඇබරෙමින් හුකාගන්නට උනා. මම උපරිම ආස්වාදය විදගෙන බඩු පාර කිම්බ ඇතුලෙම ඇරියේ ඇයගෙ හිස කෙස් තදින් අල්ලාගෙනයි. ඇය මගෙ තොල් උරන්න ගත්තේ ඉතාමත් දතින්. ඇය පයිය ඉවතට ගෙන නැහැවී ගිය බඩු ලෙවකන්න ගමන් පයිය ලෙවකන්න ගත්තා. ඇයත් මාත් ආදරයෙන් තුරුලු වෙවී නාන්න ගත්තා. අපි එකිනෙකාගේ ලිංගික අවයව වල සබන් ගාන ගමන් ඒවා වින්දනය කලා. ගොඩක් වෙලා bathroom එකේ හිටපු අපි දෙන්නා tv එක off කරලා ඇඳට ගියා.


අපි මේ සම්බන්ධය රැකගන්න හැට්, පරෙස්සම් වන හැටි දිගින් දිගටම කතා කලේ ඇගේ නූල් පොටක්වත් නැතිව තුරුලු වෙලයි. ඇය තාමත් මගෙ පයිය අල්ල අල්ල, ඇයගෙ හුස්ම වදින ගාණට තරම් ලං වෙලා අපි තුරුල් වෙලා හිටිය. ඇය සරාගී විදිහට මගෙ කනට කරමින් "ඔයා චානකට වඩා හොඳයි හරිද. ඔය විසේ හොදවෙයි බැන්දම" කියමින් මගෙ දෙතොල් සිපගත්තේ හරිම ආදරයෙන්.  අපි එහෙම්ම නින්දට වැටුනා. උදේ එළිවෙන ජාමේ රුවිනිට හාදුවක් දීලා කාටත් නොපෙනෙන්න මම චානකලා ගෙදරින් යන්න ගියා.නිමි!


>>>

ෆාතිමත් එක්ක ක්ලාස් කට් කරලා රූම් ගිය ගමන ගැන කියවන්න මෙතනින්



කතාව හොදයිද? Like එකක් දාන්න

Walkathahub — Latest Posts

නවතම කතා