ඔෆිස් එකේ කම්පියුටර් දෙස දවසම බලාගෙන හිටියත්, මගේ හිත තිබුණේ වෙනමම තැනක. මම සේවය කළේ කොළඹ ප්රධාන පෙළේ තොරතුරු තාක්ෂණ ආයතනයක Lead DevOps Engineer කෙනෙක් විදිහට. මගේ නම ධනිත. මෑතකදී අපේ ටීම් එකට එකතු වුණු ටානියා මුළු ඔෆිස් එකේම අවධානය දිනාගන්න වැඩි කාලයක් ගත්තේ නැහැ. ඇගේ නම වගේම රූපයත් අංගනාවියක් වගේ. එදා බදාදා දවසක්. හීතල වැස්සක් වැටෙමින් තිබුණු හැන්දෑවක, හවස පහට විතර ඔෆිස් එකේ බහුතරයක් දෙනා වැඩ අවසන් වෙලා පිටව ගියා. මම මගේ ඩෙස්ක් එක අසල වැඩක් නිමා කරමින් ඉන්නකොට, ලේඩීස් වොෂ්රූම් එක දෙසින් සිහින් ශබ්දයක් ඇසුණා. කවුරු හරි දොරකට තට්ටු කරන හඬක්.
මම හෙමින් එදෙසට පියවර නැඟුවා.
"කවුද ඇතුළේ? ප්රශ්නයක්ද?" මම ඇහුවා.
"අනේ... දොර හිරවෙලා. ඇරගන්න බැහැ. ප්ලීස් උදව් කරන්න," ඒ ටානියාගේ බියපත් වූ, ඒ වගේම කාමුක හඬ.
මම වටපිට බැලුවා. කවුරුවත් පේන්න හිටියේ නැහැ. මම වොෂ්රූම් එකේ ප්රධාන දොර තල්ලු කරා. එය ලොක් වී තිබුනා. මම වැරෙන් පහරක් දුන්නා දොරට. දොර විවෘත විය. මම ඇතුළට ගියා. ඇය හිටියේ washroom එකේ හිර වෙලා. බියෙන් ගැහෙමින් සිටි ටානියා මගේ ඇඟටම හේත්තු වෙමින් මගේ දෑත් තදින් අල්ලාගත්තේ සහනයක් ලබන්න වගේ. ඇගේ සිරුරේ උණුසුම සහ හිර ලෙගින් කලිසමට කැපිලා පෙනුණු ඇගේ උකුල මගේ ඇඟේ ගැටෙද්දී මගේ මුළු සිරුරම කිති කැවිලා ගියා. කණ්ණාඩියෙන් ඇයගේ තට්ටම් බේරී පෙනුනා. ඇය බේරාගත් නිසා ඇයගේ මුහුණේ ලස්සන සිනාවක් ඇවිත් මට ස්තූති කලා.
නමුත් අපිට සැනසෙන්න ඉඩක් ලැබුණේ නැහැ. අපි දෙන්නා එළියට එන්න හදනකොටම, වොෂ්රූම් එකේ ප්රධාන බරැති දොර හුළඟට වගේ වේගයෙන් වැහිලා, 'ක්ලික්' ශබ්දයෙන් යුතුව ස්වයංක්රීයව ලොක් වුණා.මම දොර ඇරීමට උත්සාහ කළත් එය සෙලවුණේවත් නැහැ.
"දෙවියනේ... දැන් මොකද කරන්නේ? මගේ ෆෝන් එක ඩෙස්ක් එක උඩ," ටානියා කලබලයෙන් කිව්වා. "මගේ එකත් මේසෙ උඩ තිබ්බේ ටානියා. ඔෆිස් එකේ කවුරුත් ඉන්න පාටක් නෑ දැන්," මම වටපිට බලමින් කිව්වා.
කුඩා ඉඩකඩක් සහිත ඒ කාමරය ඇතුළේ අපි දෙන්නා තනි වුණා. ඒ වෙනකොටත් ඔෆිස් එකේ ඒසී පද්ධතිය ක්රියා විරහිත වෙන්න පටන් අරන් තිබුණේ. Wahsroom එක ටික ටික රත් වෙන්න ගත්තා. මම දොර අරින්න විවිධ ක්රම පාවිච්චි කරමින් පැය දෙකකට ආසන්න කාලයක් දැඟලුවා. ඇය washroom මේසය මද හිඳගෙන ඇයගේ ඇඳුමේ සිපර් එකත් පහළට කරගෙන හිටියේ එහි ඇති රස්නය නිසාමයි.
මම පහත් වෙලා දොරේ ලොක් එක දිහා බලන හැම වෙලාවකම මගේ ඇස් නතර වුණේ මගේ මූණට අඟල් කිහිපයක් ඈතින් තිබුණු ඇගේ හිර ලෙගින් කලිසමෙන් හැඩවුණු කලවා යුගල මත. දහඩිය බිංදු ඇගේ පියයුරු දිගේ බේරෙමින් ඇගේ හිර ටොප් එක ඇගට ඇලී තිබුණේ ඇගේ පියයුරු වල හැඩය මනාව මතු කරමින්. ඇගේ සිරුරෙන් වහනය වූ සුවඳ සහ ඇගේ සමීපබව මගේ ඇඟ ඇතුළේ පාලනය කරගත නොහැකි කාමුක ආශාවක් ඇවිස්සුවා.අවසානයේ, කාසියක් සහ කුඩා කම්බි කැබැල්ලක් ආධාරයෙන් මම කොහොමහරි දොරේ ලොක් එක ඇරගත්තා.
අපි දෙන්නා හතිලමින් ප්රධාන ඔෆිස් ශාලාවට ආවා. මුළු ඔෆිස් එකම පාළු වෙලා, කළු වර වටවෙලා. වෙලාව රෑ හත හමාර පසුවෙලා. සේකියුරිටි අංශයෙන් ප්රධාන දොරවල්ද ලොක් කරලා තිබුණේ.
"අනේ ධනිත... දැන් මොකද කරන්නේ? සේකියුරිටි එකට කෝල් කරලා ඔෆිස් එකේ අමතර යතුර ගෙන්නගන්න බැරිද?" ටානියා දෑස් ලොකු කරලා මගෙන් ඇහුවා. ඇගේ මුහුණේ තිබුණේ විඩාව සහ නොසන්සුන්කම වගේම අමුතුම සරාගී බවක්.
ඇත්තටම මට සේකියුරිටි එකට කතා කරලා යතුර ගෙන්නගන්න අවස්ථාව තිබුණා. ඒත් මගේ හිත ඇතුළේ රාගික ගින්නක් ලියලමින් තිබුණා. මුළු ඔෆිස් එකේම ඉන්න කොල්ලන්ගේ සිහිනය වුණු මේ සරාගී රූප රාජිනිය මා ඉදිරියේ තනිවම ඉන්නවා. මේ වගේ අවස්ථාවක් ආයෙ කවදාවත් ලැබෙන්නේ නැහැ.
මම බොරු අසරණකමක් මවාගත්තා.
"නැහැ ටානියා, බදාදා රෑ හතෙන් පස්සේ මෙහේ මේන් කීස් තියෙන ඔෆිසර්ස්ලා නෑ. අනික මේ වෙලාවේ සේකියුරිටි එකට කතා කළොත් සීසීටීවී චෙක් කරලා අනවශ්ය ප්රශ්න ඇති කරයි. හෙට උදේ වෙනකන් අපිට මෙහෙම ඉන්න වෙයි," මම ඇගේ ඇස් දෙස කෙලින්ම බලමින් කිව්වා.
"හෙට උදේ වෙනකන්ද?" ඇය බියෙන් මෙන්ම අමුතුම හැඟීමකින් මගේ ළඟටම ආවා. ඇගේ හුස්ම වැටෙන වේගයට ඇගේ පියයුරු උඩ ඉහළ යන හැටි අඳුරේ වුණත් මට පැහැදිලිව පෙනුණා.
"බය වෙන්න එපා... මම ඉන්නවනේ," මම ඇගේ සිහින් ඉණ වටා අතක් යවා, ඇගේ හිර ලෙගින් කලිසමේ මෘදු බව විඳිමින් ඇයව මා වෙතට තද කරගත්තා.
කාර්යාලයේ අඳුරු නිහඬතාවය මැද, අපේ හුස්ම වැටෙන ශබ්දය විතරක් ඇහෙන්න ගත්තා. ඇය මගෙන් මිදෙන්න උත්සාහ නොකර, මගේ උරහිසට වාරු වුණා. රාත්රිය දිගු වගේම අතිශය සරාගී එකක් වන බව මට වැටහුණා.
මම කිව්වා" දැන් ඉතින් කරන්න දෙයක් නෑ. ඔයාගෙ ගෙදර මිනිසුන්ට යාලුවෙක්ගෙ ගෙදර ඉන්නව වත් කියන්න. නැත්නම් බය වෙයි. ඊට පස්සේ ඔෆිස් එකේ අපෙ සර්ගෙ වොශ් රූම් එකේන් නාගෙන එන්න. ඒකෙ නාන්න පුලුවන්. මම කිචන් එකට ගිහින් කන්න දෙයක් බලල එන්නම්" කියමින් ඇයගේ හිස අත ගෑවා. ඇයත් ඔළුව වනමින් එයට කැමති උනා.
මම කිචන් එකට ගිහින් උණු කිරි කෝප්ප දෙකක් හැදුවා. හවස tea වලට ගෙනාව සැන්විච් වගයකුත් තිබිලා හොයා ගත්තා. මම ඒ ටිකත් ලෑස්ති කරලා ශේප් එකේ හෙමින් හෙමින් වොශ් රූම් එක පැත්තට ගියා. කෙල්ල නාන සද්දය මට ඇහුනා. මම වොශ් රූම් එකේ බිත්තියෙ තිබුණ ලයිට් එකේ ස්විච් එක හෙමින් ඕෆ් කලා. මුලු වොශ් රූම් එකම කලුවරයි දැන්. එක පාරටම "අනේ ධනිත... " කියලා ටානියා කෑගහන්න ගත්තා. මම එක පාරම ලයිට් එක දාලා වොශ් රූම් එකේ ශවර් එක පැත්තට පැන්නා හිනාවෙමින්.
"මෝඩ ගොනා මාව බය කලා නේද ස්විච් එක ඕෆ් කරලා" කියමින් ටානියා හිනාවෙමින් ලැජ්ජාවෙන් බිම බලාගත්තා. ටානියා ඇඳන් සිටියේ ඇයගේ යට ඇදුම් පමණි.කලු පැහැති කුඩා පටි ජංගියත් තන් බාගෙන පේන බ්රා එකත් තෙත් වී ඇය කාම දෙව්දුවක් මගේ මට පෙනුනා. ඇයට මම නාන දිහා බලන් ඉන්නවා කියලාවත් ගාණක් නැති පාටයි. මමත් ඇය දිහා බලන් ඉන්න ගමන් කිව්වා "ටානියා මම නම් යට ඇදුම් ටික සෝදලා දානවා වේලෙන්න. හෙට උදේට නැත්නම් අමුවෙන් තමා ඉන්න වෙන්නේ". ටානියා සිනාසෙමින් කියනවා "ඔයා නැත්නම් මමත් මේක ගලවලා තමා නාන්නේ" අනෙක් පැත්ත හැරුනා. ඇයගේ සිරුර මාර ලස්සනයි. ඇය හැමදාම අදින්නේ හිර තද ඇගටම ඇලුන ඇදුම්. ඒ ඇදුම් අස්සෙන් දකින ඇයගේ ෆිගර් එක අද යට ඇදුම් පිටින්. ඇය අනිවාර්යයෙන් ජිම් යනවා වෙන්න ඕන. නැත්නම් කිසිම කාන්තාවක්ට ඒ වගේ සිරුරක් මේන්ටේන් කරන්න බෑ. තට්ටම් පිරී තිබුනි. තන් දෙක බෝල ගෙඩි වගේ. ඇයගේ ශරීරයේ සෑම අඟලකම සරාගීකම පිරිලා තිබුනා."ධනිත තමුසෙ බල බල ඉන්නකො හොඳේ ගෑනු නාන දිහා.. අද විතරනෙ නේද හා හා කමක් නෑ පොඩි එකාගෙ ආසාවනේ" කියමින් ටානියා මට විහිළු කලා. මමත් ඇහුවා මාත් එන්නද නාන්න කියලා. ටානියා කිව්වා "හා හා ඒවනම් බෑ පුතේ අන්න අරහෙට ගිහින් ඉන්න" කීවා. මම සිනාසෙමින් වොශ් රූම් එකෙන් එළියට ආවා. ඇය නාගෙන ආවෙත් අර තෙත යට ඇදුම් පිටින්මයි. ඒවා තෙත් වෙලා ඇගටම ඇලිලා ඇයගේ සරාගීකම උපරිමය පෙනුනා.
"මමත් නාලා එන්නම් එහෙනම් ගිහින්. මගෙ ඇදුම් ටිකනම් මම ෆෑන් එක යටට දැම්මා උදේට අදින්නත් එපෙයි" කියමින් මම ජොකා පිටින් bathroom එක පැත්තට ඇවිද ගියා. ඇයගේ කිරි කෝප්පයත්, සැන්විච් කෑලි 3කුත් ඇයගේ මේසය උඩ මම තියලයි ගියේ. මම ගිහින් හොඳට නාගත්තා. මම කෝකටත් පයියටත් සුපිරි වොශ් එකක් දාගත්තා. මම ජොකා සෝදලා මගෙ කරට දාගෙන ඇගේ නූල් පොටක්වත් නැතිව වොශ් රූම් එකෙන් එළියට ආවා.
මම ඔෆිස් එකට එනකොට ටානියා දැකපු මම පුදුම උනා. ඇය තෙත යට ඇදුමත් තවම ඇදගෙන මේසය මත වැතිර ඉන්නවා.
ඇය සිටියේ හරියට ගණිකාවක් වගේ සරාගී ඉරියව්වකින්. එමෙන්ම ඇයද මා දෙස බලාගෙන සිටියේ ගොදුරක් ඩැහැගන්න හදන්නෙකු මෙන්. ඇය මා දෙස ලැජ්ජාවෙන් බලමින්" ඔය මොකද හෙලුවෙන්, කියලා බිම බලාගත්තා" මම කිව්වා "අනේ සමාවෙන්න ටානියා මෙහෙම ඉන්න උනාට. මට ඔයාට වගේ මටනම් තෙත ඒවා ඇඳන් ඉන්න බෑ.. මේක වේලගන්න ඕන හෙට අදින්න" කියමින් මගෙ ජොකා ෆෑන් එක යට පුටුවක් උඩට දැම්මා."අද මම නිදියන්නේ මෙතන" කියමින් ටානියා සරාගී ඉරියව් වලින් මේසය මත වැතිරී ඒ මේ අත ඇබරුනා. මගෙ පයිය දැනටමත් මෝටාර් එක වගේ නැගලා. ඒක ටානියාට හොඳට පෙනුනා. අපි පැය කිහිපයක් ආ ගිය තොරතුරු හා අපෙ ඔෆිස් එකේ ඉන්න අයගෙ වල් පල් කතා කර කර හිටියා. රාත්රී 11 පසු විය. "දැන් නිදාගමු නේද" කියමින් ටානියා පෙර පරිදිම ඇයගේ මේසය මත වැතිරුණා. " ඕනනම් ඔයත් එන්න මෙතන නිදාගන්න" කියමින් ඈ අනිත් පස හැරුනා. මම වචනයක් වත් කතා නොකර ඇය සිටි මේසයට ගොඩ උනා. මම උඩට එද්දි මගෙ දාර පයිය ටානියාගේ කළවා මත වැදුනා. " මම අහන්නමයි හිටියේ මොකද ඕක අද නාලා ආව වෙලේ ඉඳන් නැඟලා තියෙන්නේ" කියමින් ටානියා මගෙ පයිය ඇල්ලමින් අත ගාන්න උනා. මගෙ ඇඟට අකුණක් වැදුණා වගේ මුලු ඇඟම කිතිකැවිලා ගියේ ටානියා මගෙ පයියේ බේරී තිබූ නහර සෙමින් අතගානකොටයි. "ඔයා වගේ රසවත් කෙල්ලෙක් එක්ක තනි වෙලා ඉද්දි කොහොමත් අය මේක බහින් නෑ" කියමින් මම ඇයගේ හිස අත ගෑවා.
ඇය මට තව තුරුලු උනා. තව තවත් ඇය පයිය අල්ලමින් ටොපාගේ ඇඟිලි දවටමින් සිටී. "ඉන්න මමත් මේ දෙක ගලවලා දාන්නම්. උදේට අදින්න එකක් නෑ මටත්" කියමින් ටානියා ඇයගේ යට ඇදුම් එකින් එක ගලවා දැමුවා. ඇය යට ඇදුම් ගලවනකොට එහි සුන්දරත්වය හා අධික කාමුකත්වය මම ආස්වාද කලා. දැන් ආයෙමත් මා සමග වැතිරී සිටින ටානියා ගේ සිරුර හා මගෙ සිරුර වඩාත් සමීප වී ටානියාගේ හුස්ම මගෙ මුහුණේ වදින්නට විය. සෙමින් සෙමින් මම ඇයගේ තොල් පෙති වලට ලන් කර කිස් එකක් දුන්නා. ඇය අකමැත්තක් පෙන්නුවෙ නැති නිසා මම ආයෙමත් ඇයගේ තොල් පෙති ලෙවකන අතර තුර ඒවා උරන්න ගත්තා. ඇයගෙන් පිටවූ කෙඳිරිලි හඩත් එක්ක ඇය මගෙ දාර පයිය අත ගාමින් අතේ ගහනවා වගේ හෙමීට කලා. ඇයත් මමත් දැන් තොල් උරමින් එකිනෙකා බදගත්තා. මේ ලෝකෙ තියෙන පිරිපුන්ම ෆිගර් එක මගෙ ඇගේ දැවටෙනවා. මම තට්ටම් මිරිකමින් ඇයව තව තවත් මගෙ ඇඟට හිර කරගත්තා. ඇය කෙඳිරි ගාමින් මගෙ තොල් සපමින් උරන්න ගත්තා. ඇයට ඒ විදිහට වැඩිවෙලා ඉන්න බැරි උනා. ඇය මම වැතිර සිටියදී මගෙ මුහුණට ඇයගේ කිම්බත්. ඇයගේ මුහුණ මගෙ පයිය ලගටත් සිටින විදිහට මගෙ උඩට ඇවිත් හාන්සි උනා. 69 විදිහට. මට ඇයගේ කිම්බෙන් එන සුවඳ ඉතාමත් ආස්වාදජනක උනා. මම ඇයගේ හුත්ත හෙමින් හෙමින් ලෙවකන්න ගත්තා. ඇයත් මගෙ පයිය වටේට ලෙවකන්න ගත්තා. අපි දෙන්නටම මහත් කාමුකත්වයක් ඇති වී තිබුණේ මේ බිල්ඩින් එකේ කාත් කවුරුත් නැතිව, ඇගේ එක් නූල් පොටක්වත් නැතිව අපි තනි වී සිටින නිසායි. මම තව තවත් හුත්ත ලෙව කමින් ඇයගේ මෑ ඇටය සූප්පු කරන්න ගත්තා. ඇය කෙඳිරි ගාමින් මගෙ දාර පයිය ඇයගේ කටේ ඔබා ගත්තා. තලු මරමින් කෙළ බේරමින් ඇය මගෙ පයිය ඉරුවේ. පොඩි එකෙක් ලොලිපොප් එකක් කනවා වගෙයි. ටානියා මගෙ පයිය තදින් ඉරුවා. කටින් සූප්පු කරන සද්දය ඔෆිස් එක පුරා ඇහෙන්න ගත්තා. ඒ වගේම ටානියාගෙ කෙඳිරිලි හඩත්. ටානියාගෙ කිම්බෙන් වැක්කෙරෙන ජූස් මගෙ බෙල්ල දක්වා ගලාගෙන යයි. ඒ වගේම මගෙ ඇට දෙක අතරින් ඇයගේ කෙළ ගලාගෙන විත් මේසයට වැටෙයි. අප දෙදෙනා පිස්සු බල්ලන් සේ එක එක ආකාරයෙන් අපගේ රහස් අවයවයන් උරා බොමින් අධික ලිංගික තෘප්තියක් ලැබුවා. ඇය මේසය මත හිටගත්තා. මගෙ කෙළින් වී ඇති පයිය ඈ අතින් අල්ලාගෙන ඇයගේ කිම්බ තුළට දාගෙන මගෙ ඇඟ උඩ ඉදගත්තා. මගෙ දාර පයිය ටානියාගෙ හුත්ත ඇතුලටම ගිහින්. ටානියා ඉහළ පහළ යමින් මගෙ ඇඟ උඩ දගලමින් ඇය මගෙ පකෙන් ආස්වාදයක් ලැබුවා. ටිකෙන් ටික ඇය හුකාගන්නා ශබ්දය වැඩි වෙන්න පටන් ගත්තා. ඔෆිස් එක පුරා විහිද ගියේ එහි තිබූ නිස්කලංක බව නිසාමයි. ඇයගේ රාගී තන් දෙක දිහා මම බලන් සිටියේ ඒවා ඉහළ පහළ යන විට ඒවා සෙලවෙන ආකාරය මගෙ කාම ආශාව වැඩි කරන නිසයි. ඇය මගෙ පක උඩ අබරමින් වේගයෙන් හුකාගන්න ගත්තා. ඇයගේ කෑ ගැසිල්ලත් දැන් වඩා වේගවත්. එක පාරම ඇය මේසය මත දිගාවී කකුල් පළල් කරමින් මගෙ දාර පයිය ඇයගේ හුත්තට දාන ලෙස ඉඟි කලා. ටානියාගේ සිරුර මම කිස් කරමින් ඇයගේ සුදු පාට කිම්බ තුළට දාර පයිය ඇතුල් කර හුකන්න ගත්තා. ඇයගේ ඇස් හීන් වී තොල් පෙති ඇය විසින්ම සපන්න ගත්තා. කෙඳිරිලි හඬ තවමත් ඉවර නැත. මම වැඩකාරයෙක් වගේ එක එක ඉරියව් වලින් හුකමින් ටානියාව සතුටු කලා. ඇය ඇත්තටම ගණිකාවක් වගේ ඇයගේ ෆිගර් එක හැඩ කරමින් මට හොඳ සැපක් දුන්නා. දෙදෙනාගේම දහඩිය වලින් නැහැවි ඇත. "ධනිත ඔයා මට ආයෙ දවසක මෙහෙම හුකනවද? ඔයානම් මාරයි පැටියෝ. මගෙ කිම්බ පුපුරන්න වගේ" යනුවෙන් කෙඳිරිලි හඬින් ටානියා මුමුනන්නට විය. මට තවත් අල්ලාගෙන ඉන්න බැරි උනා. මොකද ටානියා එසේ මෙසේ කෙල්ලෙක් නෙවේ. ඇය සෙක්ස් රැජිනක්. කාම දෙවුදුවක්. බඩු යන්න හදනකොටම මගෙ පයිය එළියට අරන් ටානියාගේ කට
ලගය කරමින් මම අතේ ගහන්න ගත්තේ බඩු ටික ටානියාගේ මූණට දාන ආශාවෙන්. ඇය එක පාරම පයිය කටේ දාගෙන ඇයගේ දිවෙන් මගෙ ටොපා කලතන්න විය. එක පාරටම පඬු පාර ඇයගේ උගුරු දණ්ඩටම විදින්න ගත්තා. ඇය ඒවා ඇඟිලි වලින් ලෙවකමින් ගිල දැමුවා.
අපි මුලු රාත්රිය පුරාම කාමයෙන් වෙලී හිටියා. ඇගේ නුල් පොටක්වත් නැතිව. ඇයගේ ඇගේ සෑම අඟලකම මම රස බැලුවා. අපෙ ඔෆිස් එකේ මම තරම් ලක් කාරයෙක් වෙන නැතිව ඇති. අපි දෙන්නම පාන්දර 5ට එලාම් තියාගෙන අවදිවෙලා නාලා කරලා ඇදුම් ඇදගෙන ලෑස්ති උනා. අපි තීරණය කලා කාටවත් අපි මෙහෙ හිර උනා කියලා කියන්න. මොකද ඒක අපි දෙන්නටම හරි නැති නිසා. ඒ නිසා අපි දෙන්නා ඔෆිස් එකේ අය එනකන් washroom එකේ හැංගිලා හිටියා. මම men washroom එකේ. ටානියා ladies එකේ. වැඩ කරන අය ආවම අපි හෙමින් හෙමින් ඔෆිස් එකට ආවේ මොකුත් නොවුන ගානට.
ඔහොම පැයක් දෙකක් ගෙවිලා ගියා. මට මතකෙට එන්නෙම ඊයේ රෑ ටානියා මේ මේසය උඩ දාපු සෙල්ලම් ටික හා ඇයගේ කාමුක ශරීරය. මට එක පාරයම යමක් මතක් උනා. මගෙ බඩ පපුව පවා දැවෙන්න ගත්තා. මම ටානියාට මැසේජ් එකක් දැම්මා "api iwarai manika. Meke CCTV thiyenawa kiyala apita amathaka una. Serama iwrai" ටානියාගෙන් පිළිතුරක් එනකම් මම මග බලාගෙන හිටියා. ටානියා මෙහෙම මැසේජ් එකක් එව්වා "ane owmai manika. Innako. Oya baya wenna epa mama boss ekka katha karala shep ekak dagannam." ටානියාගේ අදහස උනේ බොස්ට ලිංගික අල්ලසක්වත් දෙන්නද?
ඉතිරි ටික දැනගන්න part 2 මෙතනින් කියවන්න.
>>>>>>
තව මේ වගේම ඔෆිස් වල් කතාවක් තියෙනවා මෙතනින් කියවන්න. මගෙ බොස් උනේ ලේඬි කෙනෙක් එයයි මායි අතර උණ කතාවක් මේක.




